Uğurlu UX Redizaynı halları: UX təkmilləşdirməsi şirkətinizi necə dəyişə bilər
İstifadəçi təcrübəsi (UX) redizaynı (yeni dizaynı) — rəqəmsal məhsulları və xidmətləri tamamilə dəyişə bilən, onların istifadəçi təcrübəsini əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdıran, daha çox istifadəçini cəlb edən və konversiyanı artıran mürəkkəb bir prosesdir. Bu məqalədə məhsullarını təkmilləşdirən və yaxşı nəticələr əldə edən bəzi uğurlu UX redizaynı halları ilə tanış olacağıq.
1. Airbnb: Sadələşdirmə və fərdiləşdirmə
Problem: Airbnb interfeysi funksiyalarla yükləndiyinə görə, yeni istifadəçilər üçün təbdiqdən istifadə etmə çətin idi. Bu da istifadəçi məmnuniyyətinin azalmasına və nəticədə konversiyanın azalmasına gətirib çıxardı.
Həll yolu: Airbnb dizaynerlər qrupu istifadəçilərin ehtiyaclarını və problemlərini başa düşmək üçün geniş istifadəçi araşdırması apardı. Toplanmış məlumatlar əsasında interfeysi sadələşdirərək, lazımsız elementləri aradan qaldırıb əsas funksiyalara yönəldilər. Həmçinin, axtarış və mənzil təkliflərini fərdiləşdirmək üçün maşın öyrənməsi alqoritmlərini tətbiq etdilər.
Nəticə: Redizayndan sonra rezervasiya sayı 30%, istifadəçi məmnuniyyəti isə 25% artdı.
2. Dropbox: Ardıcıllıq və sadəlik
Problem: Funksiyaların və xidmətlərin sayının artması ilə Dropbox interfeysi həm çətinləşdi, həm də uyğunsuz hala gəldi ki, bu da istifadəçilərdə çaşqınlıq yaratdı.
Həll yolu: Dropbox ardıcıllıq və sadəliyə diqqət yetirərək redizayn apardı. Onlar vizual stili müasirləşdirdilər və asanlaşdırdılar, həmçinin naviqasiyanı təkmilləşdirdilər, menyu strukturunu yaxşılaşdırdılar və daha aydın təlimatlar əlavə etdilər.
Nəticə: Bu, aktiv istifadəçilərin sayının 20% artmasına və dəstək sorğularının sayının əhəmiyyətli dərəcədə azalmasına səbəb oldu.
3. Spotify: Fərdiləşdirmə və istifadə rahatlığı
Problem: Spotify fərqli quruluşuna görə istifadəçilərin çoxu tətbiqdə naviqasiya və yeni musiqi tapmaqda çətinlik çəkirdilər.
Həll yolu: Spotify, naviqasiyanı və fərdiləşdirməni yaxşılaşdırmaq üçün istifadəçi təcrübəsi tədqiqatı apardı. Onlar istifadəçi üstünlüklərinə əsaslanan yeni tövsiyə sistemini tətbiq etdilər və naviqasiyanı asanlaşdırdılar, sevimli pleylistlərə və tövsiyələrə çıxışı asanlaşdırdılar.
Nəticə: Redizayndan sonra dinləmə sayı 15%, tövsiyələrdən aktiv istifadə edənlərin sayı isə 25% artdı.
4. Slack: Unifikasiya və səmərəlilik
Problem: Slack komandası ilə işləmək üçün sürətlə inkişaf edən bir platformaya çevrildi, lakin onun interfeysi məlumat və funksiyalarla yüklənmişdi ki, bu da istifadəçilər üçün işləməyi çətinləşdirirdi.
Həll yolu: Slack unifikasiya və səmərəliliyə yönəlmiş bir redizayn apardı. Onlar dizaynı daha intuitiv edərək yeniləmiş, həmçinin yeni kanalların yaradılması və bildirişlərin idarə edilməsi kimi əsas funksiyalara çıxışı asanlaşdırmışlar.
Nəticə: Yeni dizayn tətbiq edildikdən sonra istifadəçilərin tətbiqdə keçirdiyi orta vaxt 18% artdı və istifadəçi məmnuniyyəti 20% yüksəldi.
5. LinkedIn: Peşəkar təcrübənin yaxşılaşdırılması
Problem: LinkedIn bir peşəkar şəbəkə kimi istifadəçilərin müvafiq məzmun tapmaqda və platforma ilə qarşılıqlı əlaqədə çətinlik çəkdiyini gördü.
Həll yolu: LinkedIn qarşılıqlı əlaqəni və məzmunun uyğunluğunu yaxşılaşdırmaq üçün redizayn etdi. Onlar xəbər lentini daha fərdiləşdirilmiş və interaktiv edərək, həmçinin profil yaratmaq və yeniləmək prosesini asanlaşdıraraq yenilədilər.
Nəticə: Məzmunla qarşılıqlı əlaqələrin sayı 22%, yeni istifadəçilərin sayı isə 15% artdı.
UX redizaynı hər bir inkişaf etdirici üçün güclü bir vasitədir. Airbnb, Dropbox, Spotify, Slack və LinkedIn nümunələri uğurlu redizaynın şirkətin göstəricilərinə əhəmiyyətli dərəcədə təsir göstərə biləcəyini nümayiş etdirir. Tədqiqatların aparılması, sadəliyə və fərdiləşdirməyə diqqət yetirilməsi, eləcə də interfeysin daimi sınaqdan keçirilməsi və təkmilləşdirilməsi UX redizayn prosesində uğurun əsas amilləridir.