Blog

Rəqəmsal marketinq Rəqəmsal marketinq nədir?

Rəqəmsal marketinq nədir?

Gündəlik həyatda “rəqəmsal marketinq” ifadəsini hamımız eşitmişik,lakin mənasını hər zaman başa düşmək mümkün olmamışdır. Təqdim olnunan məqalədə bu müasir ifadənin sizin üçün mənasını ifadə etməyə çalışacayıq.

Sadə dillə,rəqəmsal marketinq (digital marketing)- tanıdığımız marketinq sahəsidir,lakin burada bizneslər rəqəmsal kanallar və müştərilərin şəxsi cihazları vasitəsi ilə alıcılar ilə əlaqə yaratmağa çalışırlar. Gündəlik həyatda elektron cihazlarn mühüm yer tutduğunu nəzərə alaraq,bizneslər bundan maksimal dərəcədə faydalanmağa çalışırlar: sosial şəbəkə vasitəsi ilə reklam, e-mail(elektron poçt),axtarış sistemləri və s.

Şirkətlər, rəqəmsal marketinqdən istifadə edərək,kanallar vasitəsi ilə alıcılara təsir göstərirlər. Gəlin ən əsas və daha çox istifadə olunan kanallara nəzər yetirək.

1. E-mail marketinq.

Rəqəmsal marketinqin ən çox istifadə edilən növlərindən biridir. Bu kanal vasitəsi ilə siz müştərilərinizə tez şəkildə yeni aksiyalar,endirimlər,yeniliklər,məhsul və xidmətlər haqqında məlumat verə bilərsizniz. İlk oncə müştərindən e-mail-dən istifadə icazəsini alıb,sonra isə müvafiq kütləyə yönəlmiş göndərişlər edə bilərsiniz. Bu rəqəmsal marketinq kanalı müştərilər ilə,həmçinin digər şirkətlər ilə əlaqə saxlamağın rahat yoludur.

2. SMS marketinq və zənglər.

Tez-tez biz müxtəlif banklar,mağazalar və s. tərəfindən zənglər və ya sms-lər alırıq. Bu vasitə istifadə üçün çox rahatdır,çünki müştəri ilə bilavasitə əlaqə yaradılır və onların reklam prosesinə cəlb edilməsi daha da asanlaşır. Müştəri tərəfindən ignor edilmə şansı,e-mail-lərə baxanda daha da azalır,çünki e-mail-lər tez-tez səhvliklə qara siyahıya düşürlər və ya alıcının özü tərəfindən ignor edilirlər.

3. Sosial şəbəkə marketinqi(SMM).

Axır dönəmlərdə tez-tez SMM menecer deyə bir vakansiya barədə eşitmək olar. Sosial şəbəkələrin daha da çox istifadə edilməsi və rəqəmsal marketinqin məhz bu sahəsinin genişlənməsi nəticəsində bu vakansiyaya tələb yaranmışdır. Əhalinin çox hissəsi sosial şəbəkələrdən geniş olaraq istifadə edir və vaxtlarının çoxusunu orada keçirirlirlər:Instagram,TikTok,YouTube və s. Sosial şəbəkələrdə öz xidmətininzin və ya məhsulunuzun reklamı brendin daha da tez artmasına səbəb olar. Lakin,bizim günlərdə sosial şəbəkələrdə reklamın çoxluğuna fikir versək,reklamda kifayət gədər kreativ olmaq lazımdır,və unikal bir şəkildə müştəriyə təqdim edilməlidir.

Bəhs etdiyimiz marketinq kanalına həmçinin video-marketinqi də əlavə edə bilərik. Video-marketinq isə,adından bilindiyi kimi,reklamın sırf video vasitəsi ilə edilməsində nəzərdə tutur.Bu növ üçün İnstagram Reels,YouTube Shorts,TikTok kimi platformalar tövsiyə olunur,çünki qısa video formatı insanlar tərəfindən sevilir və izlənilir,və brendlər üçün qısa vaxt ərzində məhsullarını reklam etməyə imkan yaradır.

4. Təsir agentləri vasitəsi ilə reklam(influencers).

Təqdim olunan reklam növü kifayət gədər uğurludur,çünki birbaşa məqsəd kütləyə yönəlir.Fərz edək ki,siz eko-qida məhsullarının satışına başlayırsınız.İrəli getmək üçün siz aşbaz-blogerdən reklam ala bilərsiniz,hansının izləyiciləri yemək pişirməklə maraqlanır,həmçinin təmiz və təzə məhsullar ilə. Bu sahədə həm də blogerlərə məhsulların göndərilmə təcrübəsi çox genişdir. Onlar sizlərin məhsulları və ya xidməti haqqında rəy bildirir və alış-satış prosesinə təsir göstırir.Çox vaxtlar kosmetika firmaları məhşurlara PR(public relations) hədiyyələr göndərir,hansında eksklyuziv məhsullar olur.Məhşurun rəy bildirməsi,biznesin ilərləməsinə təsir göstərir,həm də məhsulun sırf satış üçün təkminləşdirilməsi ilə də nəticələnir.

Təqdim olunan məqalədə rəqəmsal marketinqin mənası və əsas kanalları barədə bəhs edilmişdi.Nəzərdə tutmaq lazımdır ki hər brend üçün bu sahə mühüm rol oynayır,və daha yaxşı nəticələr əldə etmək üçün düynayda olan hadisələrdən xəbərdar olmaq və bu sahəyə diqqətlə nəzər yetirmək lazımdır.

Müəllif haqqında

Guler Rahimova

Son postlar

Yeniliklərdən və təkliflərdən ilk siz xəbər tutun